Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar  info@biolochique.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie


Verzending en levertijd
Wij streven er naar om de producten zo snel mogelijk te leveren, vaak is dat binnen 1 tot 5 werkdagen. Het kan echter voorkomen dat bepaalde producten even niet leverbaar zijn. In dat geval kunnen we kijken naar een vervangend product, terugbetaling of het product wordt nagezonden als het weer leverbaar is. In sommige gevallen sturen we ook een deellevering zonder extra bijkomende kosten.

Leveringstermijn
Na ontvangst van betaling wordt de bestelling binnen één tot drie werkdagen verzonden. Wij leveren alle producten uit voorraad. Mocht een product desondanks niet binnen deze termijn leverbaar zijn, dan nemen wij contact met u op en houden u op de hoogte van de leverdatum of wij restitueren direct het betreffende bedrag op je rekening.  We proberen je zo goed als kan op de hoogte te stellen, maar zo niet mail gerust om te vragen wanneer de verwachtte bezorg dag is. Op zaterdag wordt ook geleverd. 

Beschadigde verpakking
Controleer altijd de verpakking op transportschade direct bij ontvangst.
Neem bij zichtbare schade van de verpakking direct contact met ons op via mail. Neem foto's van de beschadigde verpakking en controleer de inhoud van de verpakking op beschadigingen. Na deze stappen kunnen wij schadevergoeding bewerkstelligen.

 

Retouren
Bij Biolochique mag je altijd je product(en) gratis retour sturen.  De reden van je retour kan divers zijn. Het maakt ons niet uit wat de reden van je retour is, als je niet tevreden bent dan stuur je het gewoon retour en krijg je je geld teruggestort zodra wij de retour hebben ontvangen.

Retourprocedure.
Het retour sturen van een product(en) is gratis.
Het retour termijn is 30 dagen. Deze 30 dagen gaan in zodra je het product(en) hebt ontvangen.
Heb je meerdere producten in 1 keer besteld, maar is er een product in nalevering dan gaan de 30 dagen pas in na het ontvangen van het nageleverde product.
Het product dat u retour stuurt moet in de originele verpakking zitten tenzij dit om valide reden niet meer mogelijk is.

Hoe stuur je een product retour.
Bij elke levering zit een retoursticker. Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden over het product zijn dan kun je de retour sticker over de oude verzendsticker plakken en het pakketje afgeven bij een postnl locatie. Je hoeft niets te betalen voor het afgeven van het pakketje. (Bewaar het verzendbewijs totdat je het geld hebt ontvangen). Wel zouden we het prettig vinden om een mail te ontvangen dat je het pakketje retour stuurt. Je kunt de mail sturen naar info@biolochique.nl Uiteraard vinden we het prettig als je de reden van je retour hierin vermeld, maar dat ben je niet verplicht.

“Om hygiënische redenen kunnen producten die zijn aangebroken niet retour worden gezonden, mits de verzegeling niet verbroken is. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.” Uitzondering verzegelde producten.

Voor meer informatie zie ook onze
Algemene Voorwaarden.

Biolochique
Kanaalstraat 251
2161JK Lisse
Tel:
06-29106227
Email: info@biolochique.nl
Website: www.biolochique.nl

KvK-nummer: 57130809
Btw-identificatienummer: NL183872691B01
IBAN: NL56KNAB0257370161